Sjuuuuuuuuk

Har varit halvdålig hela veckan nu =( Har iallfall bestämt mig för att idag ska jag skita i det och träna endå! Jag har börjat känna mig lite som en fläskboll, men det går faktsikt bra att äta sopper även om jag är lite svag för godis och sött på kvällarna. Visste ni att i en soppa från blåband 3 port. är det bara 60 Kcal, alltså 20 / port och dom är helt sjukt goda!

 Skar även av mig halva fingret igår på jobbet, ganska tråkigt.

vet att det låter lite konstigt men jag är galet taggat på att söka till nått Universitet långt härifrån så jag kan bli något värt här i livet. Har fått en broschyr från Luleå universitet som verkat sjukt nice, men är även lite sugen på det i uppsala och skara eftersom det är så otroligt fina och mysiga områden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0