Piteååååååååå

Fredag: Haha det blev inte så mycket till nostalgikväll eftersom vi tydligen var där fel jävla dag, typiskt. Aja kvällne slutade endå med att jag och william blev rätt onyktra efter några härskna öl och vi haffade en spark på hemvägen som även stod i lägenheten när vi vaknade.

Lördag: Då drog vi till piteå med min familj där vi faktiskt hade riktigt trevligt. Badade först lite på piteåhavsbad, sedan blev det lite minigolf och bowling. På kvällen var det dags för trerätters buffé och rockshow. Haha kände inte igen så många av låtarna så jag ägnade mig mer åt barmenyn.

Söndag: Imorse var vi lite lätt slitna men faan va gott det är med hotellfrukost! Sedan innan vi dsrog spelade jag och William lite biljard och dart där wille vann som vanligt :/ Kvällen bestod av mys med Sanne och filmen Love and other drugs som fan var jävligt bra, rekomenderas starkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0